top of page
  • Ida

Trio staje się duetem - pożegnanie z zespołem


Jest to prawdopodobnie mój ostatni wpis na blogu "DoortoDoor", ponieważ w tym tygodniu kończy się mój FSJ w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży, a wraz z nim mój czas jako autorki tego bloga. Ale nie martwcie się - to nie jest dla nas ostateczne pożegnanie: Ada i Isabell zostaną jeszcze trochę, a blog prawdopodobnie będzie istniał nadal! Pożegnamy się też ponownie razem jako trio. Ale ponieważ jestem pierwszą, która opuszcza zespół, napiszę dziś kilka osobistych słów pożegnania.



Miesiące minęły tak szybko i trudno mi uwierzyć, że moja praca w PNWM dobiegła końca. Za mną rok pełen nowych doświadczeń, wiele się tu nauczyłam i cieszę się z bycia wolontariuszką. Jestem bardzo wdzięczna wszystkim przyjaznym, otwartym, zaangażowanym ludziom, których tu spotkałam i którzy wspierali mnie i towarzyszyli mi przez cały czas. Życzę im i PNWM wszystkiego najlepszego i jestem przekonana, że nasi następcy również będą się tu dobrze bawić! I na koniec chciałbym podziękować wszystkim czytelnikom, którzy poświęcają czas na czytanie, udostępnianie i komentowanie naszych artykułów. Kontynuujcie dobrą robotę, nawet jeśli zmieni się personel!


Wszystkiego najlepszego,

Ida



bottom of page